videogameinfo

videogameinfo
اطلاعات بازیهای رایانهای_information about video game 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان videogameinfo و آدرس videogameinfo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                                             بازیهای ایرانی

شتاب در شهر

بازیکن در در شهر و محیط بازی میتواند آزادانه رانندگی کند و بازی فاقد داستان از پیش تعیین شده میباشد و در اصل بازیکن مسیر پیشرفت خود را به تنهایی انتخاب مینماید. بازیکن  ماموریت های جالبی را در شهر میتواند انجام دهد و در مسابقات رالی داخل و برون شهری شرکت کند. هدف بازیکن کسب تجربه و امتیاز در مقایسه با سایر رانندگان شهر و نهایتا شرکت در مسابقات بزرگ پیست های برون شهری و کسب رتبه اول در آن مسابقات میباشد. در انتهای بازی پیست فضایی با محیطی متفاوت حس واقعی سرعت و جذابیت بالای را برای بازیکن ایجاد میکند.
نقشه بازی شامل فضای شبیه سازی شده به وسعت 100 کیلومتر مربع شهری و برون شهری به همراه سه پیست مسابقه و بیش از ده ها مرحله جذاب دیگر از جمله سرعت عمل ، مسابقات پرش ارتفاع و زمان، مسابقات رالی خیابانی و ... میباشد.
گاراج بازی امکان خرید و فروش ماشین ، تعمیر، تعویض قطعات، اسپورت کردن، تعویض رنگ و ...  را به بازیکن میدهد. 
بازی شامل 10 ها ماشین خارجی و ایرانی میباشد.
آسیب دیدگی طبیعی ماشین ها ، داینامیک بودن محیط بازی بر اساس موتور فیزیک PhysX، نورپردازی زیبا و داینامیک بودن آسمان، هوش مصنوعی بالا و ...  از نقاط برجسته فنی بازی میباشند.
در مورد Game Play و Fun بازی نیز وجود مراحل متنوع با درجه سختی متفاوت، غیر خطی بودن بازی (sandbox)، قابلیت ارتقاء بازیکن (Level up) و سایر رانندگان ، کارت های مسابقه و ... قابل توجه میباشند.
گرافیک بازی قابل تنظیم در پنچ حالت "ضعیف"، "معمولی"، "خوب"، "نهایی" و یا "سفارشی" میباشد که باعث میشود بازی دسته گسترده ای از سیستم های کامپیوتری مخاطبان را پوشش دهد. همچنین بازیکن میتواند بازی را در سه سطح "آسان" ،"متوسط" و"سخت"  بازی نماید که این موضوع تقریبا باعث جذابیت بازی برای تمام گروه سنی می باشد


شبگرد

در طول اجرای طرحی ضربتی علیه باندهای تولید و پخش مواد مخدر که توسط پلیس به اجرا گذاشته شده بود، کاراگاهی جدی و بسیار موفق به نام رامین آریامنش که مهارتش در حل پرونده های مشکل و حل نشدنی زبانزد خاص و عام بود، به بخش مبارزه با مواد مخدر منتقل می شود و کار روی پرونده های روسای باندهای قاچاق مواد مخدر که سال ها به نتیجه نرسیده بودند را آغاز می کند.
تحقیقات دقیق و پشتکار بالای آریامنش سرانجام موجب می شود تا تعداد زیادی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی شوند و در طول عملیات روسای آن ها دستگیر شوند. به خاطر سرسختی بیش از حد آریامنش و عدم همکاری او با روسای قاچاقچی در قبول رشوه، دستور قتل او صادر شد و طبق برنامه مقدار زیادی از جدیدترین ماده مخدر توهم زای تولید شده در لابراتوار به بدن کاراگاه تزریق شد تا در اثر دز بالای این تزریق با عذاب زیاد کشته شود. پس از تزریق دز بالایی از ماده مخدر به کاراگاه، آن ها بدن نیمه جان او را درون یکی از بزرگراه های پرتردد انداختند تا صبح فردا توسط پلیس پیدا شود.بدن نیمه جان کاراگاه ساعت ها در کنار بزرگراه ماند تا اینکه نیمه های شب پزشک پیری که در حال عبور از بزرگراه بود به طور تصادفی او را پیدا کرد و اقدام به معالجه می کند. تاثیر مواد مخدر روی بدن او شکل او را تغییر داده و توانایی های جدیدی به او می دهد که او را در مبارزه با سران باندهای قاچاق یاری می سازد.


 

شکست حصر آبادان

جزیره آبادان در دورترین نقطه جنوب غربی ایران قرار گرفته است .اروند رود تنها رودخانه قابل کشتیرانی ایران است و تا پیش از جنگ تحمیلی عراق، دو بندر بزرگ و فعال « خرمشهر» و « آبادان » در مسر این آبراه قرار داشتند. تاریخ شهر آبادان به ویژه پالایشگاه آن، با تاریخ صنعت کشورمان گره خورده است. پس از سقوط خرمشهر عراق تلاش کرد تا از طریق شرق کارون و شمال بهمن شیر، آبادان را اشغال کند که با این وضعیت آبادان در یک محاصره 330درجه ای قرار می گرفت.
فرمان امام (ره) مبنی بر آزاد سازی آبادان علاوه بر جنبه نظامی، جنبه شرعی نیز پیدا کرد و نیروهای مسلح تمام توان و قوای خود را در این راه صرف نمودند. بالاخره در 5 مهر 1360 در عملیات ثامن الائمه، نیروهای اسلام بر مواضع مقدم دشمن هجوم برده و خاکریزهای اولیه دشمن را بدون زد و خورد اشغال کردند و پس از 24 ساعت ، جزیره آبادان از محاصره خارج گردید.


طلای سیاه

طلای سیاه یک بازی استراتژیک و مدیریتی است که شما در آن نقش فردی را ایفا می‌کنید که مدیر صنعت نفت در ایران است. شما می‌توانید در مناطق مختلف به دنبال نفت بگردید و پالایشگاه، تأسیسات و کارخانه‌های پتروشیمی و لوله‌کشی بسازید. همچنین شما قادرید نفت را برای به دست آوردن پول صادر کرده یا آن را برای تولید محصولات نفتی و برآوردن احتیاجات بازارهای داخلی صرف نمایید. 
شما این امکان را دارید تا در زمینه تکنولوژیهای گوناگون تحقیق نمایید و با استفاده از آن، محصولات جدیدی تولید کرده، هزینه حمل و نقل را کاهش دهید و یا به توسعه شهرها کمک نمایید. این بازی درباره مدیریت نفت است و این که شما بتوانید به رشد کشور خود کمک نموده، آن را به یکی از قدرتهای صنعتی تبدیل نمایید.

 

 


نبرد آلواتان

حماسه آلواتان شرح دلاوری‌های شهید محمود کاوه و همرزمانش با ضدانقلاب در کوه‌های آلواتان کردستان در جریان جنگ‌ تحمیلی است. کاظم، همرزم سردار شهید محمود کاوه، با راهنمایی‌های او به روستایی می‌رسد که ضدانقلاب آن را به تصرف درآورده و اهالی روستا را به شهادت رسانده‌اند. کاظم باید جاسوس را پیدا کند و ...


 

 


زندگی جدید سارا

«زندگی جدید سارا» یک بازی سوم شخص open world است که زندگی یک دختر دانشجو را در یکی از شهرهای ایران شبیه سازی می کند. سارا دانشجوی سال اول رشته ادبیات فارسی است که در بدو ورود به دانشگاه با مشکلات مختلفی روبرو میشود. بازیکن در نقش سارا باید با این مشکلات کنار آمده و در کنار آن یک زندگی دانشجویی در شهر را اداره کند.


 

 

 

 

 

 

 


سیاره خاموش

داستان از موقعی شروع می شود که قلیدون تصمیم می گیره از سیاره خودش خارج بشود و تا جایی که میتواند از محل زندگی خودش فاصله بگیره تا سیارات دیگر را ببیند و با ساکنین دیگر کرات ارتباط برقرار کند. قلیدون سفر خودش را با سفینه خود شروع می کند و بعد از چند ساعت اولین سیاره جدید را پیش روی خود می بیند و خوشحال از اینکه مکان جدیدی را پیدا کرده است.
ناگهان سفینه تکان سختی خورد و کنترل سفینه از دست قلیدون خارج شد و سفینه به سمت  سیاره سقوط کرد...

 

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ sina.D.farrokhzad ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 8515
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ