videogameinfo

videogameinfo
اطلاعات بازیهای رایانهای_information about video game 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان videogameinfo و آدرس videogameinfo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

نبرد خیبر

نبرد خیبر یک بازی FPS است که جنگ میان ایران و عراق را در سال 1984 و عملیاتی به نام نبرد خیبر را به تصویر می‌کشد.
آذرخش نام گروهی از افراد ارتش ایران در سال 2484 است که سرنخهایی از اتفاقاتی که در گذشته روی داده است را به دست می‌آورند. این گروه با شبیه سازی موفق می‌شوند یکی از افرادشان را به فضای نبرد خیبر بفرستند و .......

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

خانم طلا یه مرغ شیطون و بلا

خانم طلا، یه مرغ شیطون و از خود راضی بود که همیشه به خاطر پرهای زیبا و طلایی رنگی که داشت بسیار مغرور و از خود متشکر بود و پز زیبایی خودش را نزد دوستانش می داد و به همین دلیل همه دوستان خود را رنجانده بود.
یکی از روزها وقتی خانم طلا از خواب برمی خیزد متوجه می شود که تمام پرهایش ریخته و هیج نشانی از پرهای زیبای گذشته اش نیست .بازیکن در طول بازی در نقش خانم طلا بایستی از دوستان او(شامل الاغ،کلاغ،مرغ سیاه خاله و راسو) برگ چنار بگیرد (به نوعی آنها خانم طلا را ببخشند) تا پیر دانا برای خانم طلا داروی شفا بخش بسازد.هر یک از دوستان طلا برای دادن برگ چنار به او شرط هایی دارند و این شرط ها خانم طلا را با حیوانات جدید و بازی های متفاوت رو به رو می کند(ویژگی اصلی بازی انیمیشن های متفاوت و صدا گذاری شده جذاب برای کودکان است که در کنار مراحل مختلف و زیاد بازی حالت  بازی-کارتون به خود می گیرد.

 

 

 


خارج از سرزمین

 

داستان بازی در دنیایی فانتزی اتفاق می افتد. طی یکی سری از اتفاقات خانه ها و زمین های اطراف سرزمین توسط موجوداتی بیگانه ربوده شده و موجودات بیگاه در آسمان با دوختن تکه های زمینها و خانه هایی که دزدیده اند سعی در ساخت سرزمینی جدید را برای خود دارند.
شخصیت اول بازی سعی در باز پس گیری زمین ها و خانه های اشغال شده را دارد.

 

 

 

 

 


 

ملینا

داستان بازی «ملینا» که یکی از اهداف آن ترویج فرهنگ کتاب خوانی در میان کودکان و نوجوانان است بر اساس یک کتاب شعر کودک شکل می‌گیرد که این امر خود باعث ارتباط عمیق‌تر کودک با شخصیت اصلی بازی خواهد شد.
«ملینا» دختری کنجکاو و بازیگوش است که می‌خواهد همه چیز را شخصا تجربه کند و همین موضوع باعث می‌شود که بازی‌باز بتواند از طریق این بازی در تجربه‌های مختلف شرکت کند.
در اولین قسمت ازاین بازی، «ملینا» که از زمان خوابش گذشته است برای تماشای فیلم به سراغ تلویزیون می‌رود که ماجرا از روشن شدن آن شروع می‌شود، «ملینا» طی ماجرایی به درون تلویزیون کشیده می‌شود و این شروع راهی دراز و پر دردسر است که او باید برای بازگشت به خانه طی کند. این بازی رایانه‌ای شامل چهار فصل است که در تهران، چین، جنگل و فضا اتفاق می‌افتد و هر فصل نیز خود شامل چند مرحله است .
داستان این بازی برگرفته از اولین جلد مجموعه اشعار کودکانه ملینا به نام «ملینا خوابش نمیاد» نوشته سارا صیاد حقیقی است.

 

 

 

 


 

 

 

مورچه

این بازی دارای سی مرحله می باشد.
مورچه کوچولو(ریزچه) که دوست دارد به همراه گروه یابنده غذا برود با مخالفت بزرگان گروه مواجعه می شود ، اما مخفیانه گروه را تعقیب می کند گروه مورچه ها پس از جمع اوری دانه های گندم در هنگام برگشت به خانه دچار سیل می شوند و همه آذوقه خود را از دست می دهند .
ریزچه در پی دانه های گندم به یک برکه مرموز میرسد که دانه های گندم بروی برگهای گل در سراسر برکه پراکنده شده اند .
ریزچه می بایست با درایت همه دانه های گندم را جمع آوری کند.

 


مدیر پروژه:

علیرضا زنده بودی

سبک بازی:

 کودکان  

هنر سرعت

این بازی رقابتی میان ماشین‌ها در جاده‌های ایران را به تصویر می‌کشد.  
10 ماشین ملی و 10 کامیون در بازی وجود دارند. 
دامنه گروه سنی این بازی از 10 تا 35 سال می‌باشد.
شروع پروژه : 1388
پایان پروژه : پاییز 1390
تولید کننده : تصویر گران رویا
نام پروژه : هنر سرعت
"هنر سرعت " یک بازی اتومبیلرانی در مسیر های بین شهری تبریز، اصفهان ، لوشان ، دور دریاچه ارومیه  و پیست اتومبیلرانی آزادی همراه با 10 اتومبیل محبوب ایرانی با چهره ای متفاوت


کاراگاه علوی

بازی رایانه ای کارآگاه علوی یک بازی ماجراجویی نقطه کلیک سوم شخص است که ماجرای مادام روژان را بازگو میکند. 
مادام روژان زنی انگلیسی تبارست که شمال تهران در باغی زیبا و بزرگ به نام "باغ خانم روژان" زندگی میکند . او یک اشراف زاده انگلیسی است که مورد توجه مقامات ایران قرارا داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد. در نیمه شب آذر 1313 اتفاقی می افتد که مقامات بلند پایه حکومتی را شوکه ونگران میکند . کارآگاه علوی که در حل معما های پیچیده و سخت از تبحر خاصی برخوردار است و آوازه او تا دربارایران رفته، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب می شود. 
در این بازی شما به عنوان کارآگاه علوی پا به میدان میگذارید در اینجاست که با گفتگو و حل معما های پیچیده به کشف ماجرا می پردازید و پرده از راز آن بر میدارد. شما فقط در نقش کارآگاه علوی ظاهر نمیشوید، بلکه دستیار او و کارکتر دیگری را نیز هدایت میکنید . 
دراین بازی شما جنون پیدا کردن سرنخ را دارید، شما به شمال و جنوب شهر میروید بعضی اوقات حتی به روستای شمال کشور هم میرود تا فضای بازی یک نواخت نباشد .


 

کاراگاه تیزبین

بازی کاراگاه تیزبین، در ژانر آبجکت مخفی (Mystery) تهیه و تولید گردیده است، در این بازی کاربران کاملا با تست حافظه و هوش خود درگیر شده و سعی می کنند تا اشیاء گمشده در داستان بازی را از دیگر اشیاء متفرقه و رنگهای شبیه خود پیدا کنند.
در داستان بازی کاراگاه تیزبین، سرقتی از یکی از خانه های تهران اتفاق می افتد و برای اینکه لوازم مسروقه پیدا شود، کاراگاه تیزبین ماموریت پیدا می کند تا اشیاء سرقت شده را به صاحب خانه برگرداند، از این رو کاراگاه تیزبین بعد از تحقیقات گسترده و پیدا کردن سر نخ های مهم، به تعدادی از افراد مشکوک شده و آنها را مورد بازجویی قرار داده و در داستان بازی شما با این افراد آشنا می شوید، تا سارق اصلی بازی را پیدا نمائید.
بازی نزدیک به 16 مرحله می باشد که هر یک از مراحل دارای جذابیتهای خاص خود می باشد، مکانهای در نظر گرفته شده در بازی متفاوت از یکدیگر و دارای تنوع مختلفی می باشند.
در حین انجام مراحل بازی، آیکونهای کمک به کاربر وجود دارد که شما می توانید در صورت نیاز برای راهیابی به مرحله بعدی از آیکونهای کمک استفاده نمائید.
یکی از مهمترین نکات بازی این است که شما می توانید با پروفایل های مختلفی وارد بازی بشوید و هر بار که شما بازی را مجدد از ابتدا بازی نمائید، اشیاء مسروقه جدیدی را می بایست پیدا کنید و هیچگاه تکرار در مراحل بازی شما را آزار نمی دهد.

 

 


فریاد آزادی: تنگستان

هدف اصلی این بازی نمایش دلاوریهای مردان ایرانی خطه‌ی جنوب در بیرون راندن استعمارگران انگلیسی از مرز ایران است. داستان بازی به سال‌های 1286 تا 1288 برمی‌گردد، زمانی که انگلستان بخشهای جنوبی کشور را تسخیر کرده بود. در این زمان رئیس علی و یاران دلاورش از روستاهای مختلف بوشهر و اطراف آن بپاخاستند تا این استعمارگران را از خاک وطن بیرون رانند.

 

 

 

 

 

 

 


گاندو

بازی گاندو یک بازی مالتی ژانر می باشد، که برای سنین +7 در نظر گرفته شده است، این بازی برای کامپیوترهای PC   و بر روی تمامی سیستم عامل های موجود در بازار قابل اجرا می باشد.
داستان بازی گاندو بر گرفته شده از نوعی تمساح پوزه کوتاه در مناطق چابهار و بلوچستان است، سبک بازی گاندو به صورت فانتزی طراحی گردیده است.
تمساح پوزه کوتاه (نام محلی گاندو)، بزرگترین (Crocodylus Palustris) خزنده ایران می باشد و این تمساح تنها تمساح ایران است، که به نوعی این گونه خزنده در حال انقراض می باشد.
بازی گاندو دارای 12 مرحله متنوع با گیم پلی های ( مشت زنی، زد وخورد، ترن سواری، مخفی بازی، آتاری بازی، ماشین سواری، کویک تایم، شوتینگ و پازل می باشد.

 

 

 

 

 

 

 


قلب سیمرغ

قلب سیمرغ یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویانه است که بیشتر بر حل پازلها متمرکز شده است و نبردهای آن، ترکیب جالبی از یخ و آتش هستند. داستان بازی درباره پسر 14 ساله‌ای به نام رسا است که توسط یک جنگجوی افسانه‌ای ایرانی توانا به نام رستم تعلیم داده می‌شود. 
رسا قهرمانی چابک است که می‌تواند از دیوارها بالا رفته، بپرد و نقش بازی کند. او برای مبارزه و نیز حل معماها از ترکیب شمشیر و کمان استفاده می‌نماید. در طول بازی، رسا می‌تواند قدرتهای خاصی را کسب نماید؛ برای مثال او کمان خود را با عناصر یخ و آتش مجهز کرده و به جنگ دشمنان می‌رود. او قادر است آب را به یخ تبدیل کرده و با استفاده از کمان خود و عناصر دیگر مشعل بسازد. مهمترین هدف رسا یافتن شمشیر افسانه‌ایست که با آن بتواند اژدهاک (دشمن بزرگ) را شکست دهد.


بازی اسرا

بازی اسرا، یک بازی دو بعدی است که سعی می کند از طریق یک گیم پلی روان به معرفی مفاهیم مربوط به رده بندی بازی های رایانه ای بپردازد، که هدف آن آشناسازی کودکان 10 تا 12 ساله با مفاهیمی همچون محتواهای بازی های رایانه ای و رده های سنی مرتبط با قابلیت تحمل آنها و نیز معیار های رده بندی می باشد.

نکته قوت این بازی، کاراکترهای جذابی است که با حالات مختلف خود به معرفی مفاهیم یاد شده می پردازند که در پیدایش آنها بنیاد ملی بازی های رایانه ای حساسیت و راهبرد خاص خود را داشته است.

بازی اسرا در کلاس Indie و سبک arcade بوده و زبان توسعه این بازی، c++ تحت محیط میکروسافت ویژال استدیو 2008 است که موتور گرافیک آن از API دایرکت ایکس 9 (shader v2) استفاده می کند.

 

 

 

چریک

مهرماه 1360 شهر فکه

یک بنز 911 نفربر نیروهای سپاه پاسداران برای ملحق شدن به خط مقدم جبهه در حال عبور از شهری جنگ زده است که ناگهان سپاهیان متوجه می شوند که شهر توسط نیروهای متجاوز عراقی اشغال شده است. اما قبل از اینکه بتوانند کاری کنند نیروهای عراقی کامیون را دیده و آن را با خمپاره میزنند. کامیون منفجر میشود و همه سربازان آن به شهادت می رسند ولی یکی از سربازها به نام حسین که قبل از انفجار خود را به بیرون پرتاب کرده بود زنده می ماند.

حسین پس از چند لحظه به هوش می آید و ماموریت او از اینجا آغاز می شود. او ابتدا یک بیسیم یافته و با نیروهای محلی شهر تماس برقرار می کند.

هدف اول او گذشتن از میان شهر جنگ زده و نیروهای عراقی مستقر در جای جای شهر و رسیدن به مخفی گاه نیروهای محلی یعنی مدرسه که در قسمت جنوبی شهر قرار دارد می باشد. بعد از رسیدن حسین به مدرسه ماموریت های دیگر او که همکاری با نیروهای محلی برای حفظ قسمت های مختلف شهر است آغاز می شود.

سرانجام نیروهای محلی که حسین هم یکی از آنهاست طی عملیات و درگیری شدید با نیروهای عراقی شهر را آزاد می کنند.

دزده و مرغ فلفلی

فلفلی که شخصیت اصلی بازی است به دنبال مرغش که دزدیده شده است به راه می افتد تا او را نجات دهد. در طول راه از شهر های مختلف ایران می گذرد و با محصولات،سوغات، حیات وحش، آب و هوا و پوشش گیاهی آن شهر آشنا می شود. او در هر شهر بنا به آب و هوا و اقلیم آن منطقه، با مزاحمت‌هایی روبرو می شود به او آسیب می رسانند. فلفلی باید بتواند از تمام شهرهایی که سر راه اوست بگذرد تا در آخر، بیرون از شهر زاهدان، دزد و مرغ خود را پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیاوش

سیاوش (12 رخ)، یک بازی اکشن نقش آفرینی به سبک بازیهای شرکت بلیزارد (Warcraft3 – Diablo2) است که به بیان داستان حماسی انتقام سیاوش در غالب شخصیت های قهرمانان ایرانی نظیر گیو و توس و بیژن و ... می پردازد .

این بازی تلاش می کند با معماهای خاص در مراحل و استفاده از آیتم ها برای هیروهای قابل هدایت توسط بازیکن به بازیکن فرصت بازی در فضای تخیلی ایران باستان و توران را بدهد .

طبق انتخاب بازیکن، در هر مرحله از 2 تا 4 هیرو دست بازیکن قرار دارد. بازیکن در هر لحظه تنها 1 هیرو را می تواند کنترل کند. اما دستورات و چگونگی حملات و مسائل دیگر تمام هیروها به عهده ی خود بازیکن قرار دارد و هوش مصنوعی با توجه به دستورات از قبل تبیین شده ی بازیکن رفتار می کند.

تمرکز بازی در فایت ها، جمع آوری و استفاده از آیتم ها برای هیرو ها ، استفاده از جادو های مختلف هر هیرو و تمرکز در روند ساده و معمایی مراحل است .

جذابیت های مبارزه ای در حملات به صورت ساده یا به صورت ضربات قدرتی با جلوه ی بصری زیبا در کنار کار با آیتم های مختلف و در ادامه، حل معماها و داستانی بودن مراحل و ماموریتهای مختلف و گاهاً مخفی بازی، لذت بازی را برای بازیکن به دنبال خواهد داشت.

بازیکنان علاقه مند به سبک اکشن و نقش آفرینی می توانند از این بازی لذت بیشتری ببرند. در کنار این مسئله ویژگی های ماجرایی نیز با مراحل بازی متناسب شده است. بازی برای گروه سنی بالای 12 سال مناسب به نظر می رسد.


 

علی بابا

علی بابا یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویانه است که برای سیستمهای PC طراحی شده و در سال 2011 به بازار خواهد آمد. داستان بازی حول شخصیت اصلی داستانهای هزار و یک شب یعنی علی بابا می‌چرخد. ماجرای بازی پس از وقایع داستان دزدان بغداد اتفاق می‌افتد و او اکنون گنج را یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

عصر پهلوانان 2

بازی عصر پهلوانان 2 (دگردیسی) یک بازی اکشن RPG است. این بازی 3 داستان مجزا دارد که هر کدام جنبه‌های مختلفی از حماسه‌های گوناگون را به تصویر می‌کشد. یک افسر نیرومند، یک دانشمند غیور و پرنسی بی‌خانمان هرکدام با استفاده از توانایی‌هایشان سعی می‌کنند پرده از راز خیانت حکومت ستمگر بردارند. در میان قابلیت‌های این افراد، نیرویی وجود دارد که برای تضعیف روحیه دشمن مؤثر است. با استفاده از این نیرو آنها می‌توانند از آلات موسیقی ایرانی به عنوان سلاح استفاده کنند. داروهای شفابخش، غذا و جواهرات، در بازی منبع نیروهای کشنده و استعدادهای جدید برای بازیکنان هستند.

دنیای این بازی از محیطهای منسجمی تشکیل شده است که همه با هم در یک نقشه کلی وجود دارند. در میان بیابان‌های خطرناک بازی، شهری در کنار درختی غول پیکر بنا شده است.

موجودی فوق طبیعی به نام میترا به زمین آمده تا هم از این درخت محافظت نماید و هم زمین را از شر هیولایی پست که خود را به شکل حاکمی خیرخواه درآورده است، حفظ کند. میترا برای انجام مأموریتش ابتدا باید در وجود مادی رسوخ کند. بعد مادی او در زمین، دختری عجیب از قبیله‌ای از جذامیان طرد شده است.

در این بازی سه شخصیت وجود دارد که هرکدام تلاش می‌کنند مأموریت میترا را به نحوی به انجام برسانند. با قدرت میترا، هرکدام از این کارکترها می‌تواند به قهرمانی قدرتمند تبدیل شود تا بتواند با دشمن بزرگ مبارزه نماید.


 

گرشاسپ

پس از به زنجیر کشیده شدن ضحاک بدست فریدون و پیروزی نیروهای نور بر سپاه تاریکی ، که سالیان به فرماندهی ضحاک بر خونیراث چیره شده بودند، زمان زیادی به طول نیانجامید که جای جای آن سرزمین پهناور را دیوان تسخیر کرده و هرکدام برای خود فرمانروایی پدید آوردند و راه نیروهای اهریمنی را پی گرفتند و به آزار و اذیت انسانها و اهوراهای سپاه نور پرداختند. هیتاسپ زرین تاج که یکی از بیرحم ترین این دیوان شرور بود و از نیروهای جادویی متعددی برخوردار بود در این میان برای خود در سرزمین های کوهستانی فرنبغ حکومتی ایجاد کرد و به همراه هیولاهای اهریمنی، دیوان و اشموغان زیردستش به غارت سرزمین های اطراف پرداخت. از جمله این سرزمین های مورد هجوم دیوان، دهکده کوهستانی سیاوشگرد بود که از دیرباز مکان رشد و پرورش پهلوانان متعددی بود. هیتاسپ در غارت این دهکده، اوروخشیه، برادر گرشاسپ را از میان می برد. گرشاسپ پهلوان به دنبال انتقام خون برادرش به سوی دژ هیتاسپ روانه می شود و در این مسیر متوجه می شود که در یورش هیتاسپ و یارانش به سیاوشگرد اتفاق بسیار مهمتری افتاده است و اراده و شجاعت گرشاسپ سرنوشتی بزرگ را رقم خواهد زد ...

 


 

میرمهنا

نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:56 ] [ sina.D.farrokhzad ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 8515
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ