videogameinfo

videogameinfo
اطلاعات بازیهای رایانهای_information about video game 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان videogameinfo و آدرس videogameinfo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازیهای ایرانی

میرمهنا

میرمهنا روایت داستانی از زندگی جوانی به نام شبیر که در طلب رزق و روزی به همراه پدر پیرش در خلیج فارس به ماهیگیری می‌پردازد و در جریان داستان با میر مهنای بندریگی آشنا می‌شود و با گروه میرمهنا هم هدف برای بیرون راندن استعمار گران غرب می‌گردد.
در واقع داستان نبردهای او از آغاز برقراری روابط تجاری بین کمپانی هند شرقی، هلند با پدر میر ناصر حاکم بندر ریگ است. هلندیان بعد از برقراری رابطه با میر ناصر، جزیره ی خارک را از او گرفته و شروع به ساختن قلعه و دژ نظامی معروف خود موسلستاین می‌کنند. میر مهنا، چون از این کار پدر ناراضی است، قدرت را به دست گرفته وارد نبرد با هلندیان می شود. طی فراز و نشیب‌هایی سرانجام موفق به تصرف دژ در جزیره خارک می‌شود.

 


کوهنورد

بالارفتن و فتح قله‌ها، هدف اصلی کوهنورد شایسته است. او همچنین وظیفه دارد افراد زخمی را نجات داده، مسیر خود را به سمت قله یافته و سفر خود را میان کوه‌های زیبا و خطرناک به اتمام برساند. بازیکن در نقش یک کوهنورد و مکتشف خودآموخته بازی می‌کند که عضو یک کمپ بین المللی بوده و با کوهنوردان دیگر از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازد. اما همیشه همه چیز به خوبی و طبق نقشه پیش نمی‌رود و او گاهی با خطرات بسیاری مواجه می‌شود. در این زمان است که باید تمام نیروی خود را جمع کرده و مانند یک قهرمان واقعی عمل نماید. 
این بازی برای کنسول PC طراحی شده است و 2 بعدی اکشن و ماجراجویانه می‌باشد.


سیاره میترا

 سیاره میترا" یک بازی اکشن و ماجراجویانه است. داستان در سیاره "جی" رخ می دهد که عده ای از یک سیاره بیگانه آن را اشغال کرده اند، "تگ" شخصیت اصلی داستان است که موجود کوچک بیگانه ای به نام "وی" به یاری او می آید.

بازیگر می تواند هم در نقش "تگ" و هم در نقش "وی" بازی کند. بازی سرشار از معماهای داستانی، مکان ها و شخصیتهای زیبا و جالب و خط داستانی جذاب است. در این بازی اثری از دیالوگ های خسته کننده و طولانی و معماهای وقت گیر نیست. شما می توانید یک بازی سریالی ماجرایی جذاب را که هم برای بازیگرهای حرفه ای و هم آماتور ساخته شده تجربه کنید. به شما اطمینان می دهیم که هرگز از میترا خسته نخواهید شد ...


رویین تنی

در قسمت دوم بازی عصر پهلوانان،داستان مبارزه آتار با ویراجا برای دست یافتن به گنجینه های روئین تنی ادامه می یابد.
آتار در این قسمت با سرزمین های جدید و شخصیت های عجیب دیگری روبرو می شود.دیوان پیشروی بیشتری در شهر زابل کرده اند و خطر سقوط هر لحظه این شهر را تهدید می کند.
منطقه کولی ها،سرزمین بیابانی،سرزمین پریان،غار خشمدای و سرزمین آتشفشانی نام سرزمین هایی است که آتار باید از آنها بگذرد.

 

 

 

 


آسمان دژ

سال 2808 منظومه شمسی. بشر در اوج پیشرفت تکنولوژیکی خود به سر می برد. عمر بشر به متوسط 150 سال رسیده  و با استفاده از پرش در Hyper Space   به فواصلی در حد 10 واحد نجومی بشر موفق شده که نسل خود را در منظومه شمسی گسترش دهد و ایجاد و استفاده از کرم چاله ها همچنان بزرگترین آرزوی بشر برای دست یافتن است.دولت واحد بین منظومه ای بخاطر اختلافاتی که بر سر قدرت بین انسانها شکل گرفت متلاشی شد و باعث شد که آدمیان به سه گروه تقسیم شوند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, ] [ 23:39 ] [ sina.D.farrokhzad ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 8515
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ